1399-01-07
Card image cap

ارسال گزارش مشکلات سازه ای همراه شهر به موسسه رفاه اول


در پی بارندگی های اخیر و نشتی آب در پارکینگ ها، هیئت مدیره همراه شهر گزارشی بشرح ذیل تهیه و همراه با مستندات برای مدیرعامل موسسه رفاه اول ارسال نمود :

بنام خدا

جناب آقای مهندس محمدی

مدیرعامل محترم موسسه رفاه اول

با سلام و احترام و تبریک فرارسیدن سال نو، پیرو مکاتبات صورت گرفته وجلسات برگزار شده با رئیس محترم هیات مدیره موسسه رفاه اول و حضرتعالی متاسفانه هیچگونه اقدامی از جانب آن موسسه در خصوص رفع نواقص ومسائل باقیمانده از تعهدات پیمانکاران(بشرح ذیل ) که موجب نارضایتی ساکنین و مالکین همراه شهر گردیده، صورت نگرفته است خواهشمند است دستور فرمایید ضمن پاسخ به مکاتبات از هرگونه اقدام قابل انجام آتی درجهت مرتفع نمودن موارد فوق الذکر ، اعضای محترم هیئت مدیره همراه شهراه را آگاه فرمایند:

1) مشکلات سازه ای پارکینگ ها و انباریها ازقبیل : نشتی آب، تغییر کاربری پارکینگ ها و انباری ها در جهت رضایت مالکان شاکی مکررا با مستندات ( فیلم و عکس) اعلام گردیده ،کماکان بقوت خود باقی است.

2) شارژ تجاری، جلسه ای با حضور جنابعالی و اعضای هیئت مدیره همراه شهر برگزار گردید که دو پیشنهاد مطرح گردید ولی پاسخی تاکنون دریافت نشده است.

3) ارائه کلیه مستندات و نقشه های ابنیه ، معماری، تاسیسات و ... وهمچنین لیست فعالیت‌هایی صورت گرفته توسط موسسه و مسائل باقی مانده از جمله گزارشی از وضعیت پایان کار ، سند و کنتور های برق که چالش بزرگی را تحمیل هیت مدیره همراه شهر نموده است.

4) نحوه فعالیت پیمانکاران از قبیل تابلوهای علائم، جت فن ها و ... که بنظر میرسد کار بصورت نیمه کاره رها شده و فعالیتی صورت نمی گیرد، مشخص گردد زمان اتمام پروژه کی میباشد؟

5) آیفون تصویری ها بطور کامل راه اندازی نشده که موجب گردیده عملا کنترل درب ورودی لابیها با مشکل مواجه گردد.

6) تائیدیه های آتش نشانی نیز هنوز دریافت نشده است.

7) عدم تحویل سیستم اعلام حریق بلوک ها و پارکینگ ها.

8) عدم راه اندازی و تحویل سیستم تهویه پارکینگ ها و نصب پرده های دود بند جهت زون بندی حریق در زیرزمین ها.

9) عدم تحویل سیستم تصفیه خانه فاضلاب که درحال حاضر با متصاعد شدن بوی فاضلاب از آن در محوطه که موجب اعتراض و نارضایتی ساکنین بلوک 3 و عابرین در محوطه گردیده است.

10) عدم شیب بندی مناسب در جلوی بلوک ۶ و جمع شدن آب در محوطه راهرو بین بلوک های ۵و۶ تا بلوک های ۳و۴ ( بالای محوطه تجاری)

11) قطعی و نوسان برق که باعث بروز مشکلاتی برای آسانسورها گردیده است.

12) عدم خریداری و راه اندازی تلفن های حراست، تاسیسات و موتورخانه.

13) اکثر قطعات آلومینیومی پوشش درزهای انقطاع در محوطه از محل نصب جدا شده و یا دچار اعوجاج گردیده که تاکنون نسبت به اصلاح آنها اقدامی انجام نشده است.

نوشته های مشابه

شاید این نوشته ها را دوست داشته باشید

راه اندازی سامانه تیکتینگ

سیستم تیکتینگ پورتال  اینترنتی همراه شهر راه اندازی شد ، جهت برقراری ارتباط با مدیریت مجتمع از این سیستم استفاده نمایید ، جهت استفاده از این سیستم باید وارد سیستم شوید.

بیشتر بخوانید
ایجاد حساب کاربری برای ساکنین

برای کلیه ساکنین مجتمع همراه شهر در پروتال اینترنتی همراه شهر  حساب کاربر تعریف شده است  همچنین اطلاعات کاربری و واحد های ساختمانی در سیستم تعریف شده است جهت دریافت اطلاعات ورود به حساب کاربر با پشتیبانی پورتال آقای مهندس جلالی تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید
راه اندازی سامانه همراه شهر

نسخه بتا (آزمایشی) پورتال اینترنتی همراه شهر راه اندازی شد ، این نسخه اولیه می باشد و امکانات و قابلیت های جدید روزانه به آن اضافه می گردد و پیوشته در حال به روز رسانی و توسعه می باشد .

بیشتر بخوانید